(^__^)v



Friday, February 3, 2012

The Moon

3/2/2012..10.53 p.m
Assalamualikum ...

What can i do? I just accept it..although i know that its hurt..really hurt.. please understand me..
How can i face it?? Looking to the moon make me feel that i am same as it..People see it really nice.. happy.. but in reality.. the moon just one in this earth... just one.. same like me.. just one.. when im in just one..
these tears drops .. its drops.. what a sad ..

Ya اَللّهُ,mengapa wanita sering menangis?

JawabNYA :
Kerana wanita itu unik.
AKU ciptakan ia sebagai makhluk istimewa,
AKU kuatkan bahunya untuk menjaga anak-anaknya,
AKU lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman,
AKU kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia,
AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah,
AKU beri dia naluri utk mencintai anak-anak dalam keadaan apapun,
AKU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walau dikhianati oleh teman,walau disakiti oleh orang-orang yang ia sayangi.. 




Ya Allah Ya Tuhanku...
 Sesungguhnya ENGKAU lah yg Maha Mengetahui lg Maha Mengasihani...
Terima Kasih Ya Allah...

No comments:

Post a Comment